Bestuursvergadering 5 juni 2014

.

Belangen Vereniging Vollenhove Stad

De BVVS heeft in de vergadering van juni weer een groot aantal zaken besproken. De meest actuele informatie over de stadsranden, de renovatie van het Kerkplein en het verkeersplan is besproken en van opmerkingen voorzien.

Ook is aandacht voor de Meet en Greet die de gemeente organiseert voor de plannen Noordwal.  Als u de plannen wilt zien voor fase 3 en 4 dan bent u van harte welkom op:

WOENSDAG 11 JUNI

19.00 - 21.00 UUR OP DE BOUWLOCATIE IN DE GROTE TENT OP DE BOUWLOCATIE (AAN DE ZWAARD/KADE).

Er is informatie over: Nieuwe woningen met veel keuzevrijheid, vrije kavels om uw eigen droomhuis te bouwen, duurzame maatregelen in en om het huis en mogelijkheden om mee te praten over uw eigen woonomgeving. Als nieuwkomer voor fase 3 en 4 kunt u gebruikmaken van de waardebon, die ontvangen is bij de uitnodiging, waarmee u een jaar lang gratis lid kunt zijn van de BVVS.  De BVVS die zich sterk maakt om voor ons allen de leefomgeving zo optimaal mogelijk te maken en te houden.

Er is zeer regelmatig contact met de gemeente om afstemming over verbeteringen en aanpassingen. Of het nu gaat om de karretjes op de nieuwe begraafplaats (die we liever op een andere plek zien) of aanpassingen bij de fietspaden (beter toegankelijk maken voor mensen met een rollator en een scootmobiel), parkeerproblematiek en wat er zoal meer te bedenken is.

Voor de komende tijd zijn er veel onderwerpen die de aandacht vragen. Het in stand houden van basisvoorzieningen is de laatste tijd aan de orde van de dag, beschikbaar en betaalbaar vervoer en het aanzien van onze stad.

Alles wat de BVVS beweegt en bezighoudt kunt u vinden op de website en via Twitter en Facebook blijft ook u op de hoogte.

Geplaatst op: donderdag 5 juni 2014